Friday, January 21, 2011

Jerawat oh Jerawat...

Jerawat!!!


Selamat Pagi Malaysia!!^^anda sume dah breakfast?kalo lom plz do so walaupon only take a cup of milk...arini breakfast ngn milo panas buatan restoran hakim seksyen 7...cm biase kalo mamak mmg pekat n kaw2 lah^^td balik je aku belek2 la muka ni....arghhhhh!!tension siot kalo de jerawat ni...tmbh lak aku pompuan dan patutnye usia cm aku ni patut xde dah...kenape lah ko xnk stop dr kuar~

Tapi bile pk2 balik logik kot ade jerawat...aku ni byk berfikir pastu ske mkn pedas...pastu keje smpai mlm...kene aircond memanjang..of coz la kan?tmbh lak arini aku dicampur dan darabkan ngn masalah yang aku rase dah ptt xde kt aku...die sbenarnye xde la masalah sgt tp kalo asek pk n x leh lupekan tu mmg jd masalah lah kan...so aku nk biar dibertepek kt kepala aku sekejap b4 aku tdo jap...sbenarnye sehari suntuk aku x tdo tau!!so pasni mao take a nap jap...kalo berjaya lah...huhu^^

yang x bestnye kalo de jerawat ni bile kene amik mase yang lebih lame utk menelek muka depan tingkap pastu kene tepekkan bb cream agi...huhu^^..tapi seriously mmg x puas ati....so sape2 ade petua or any product yg boleh tlg silelah bgtau...sbb skang ni aku gune buang scar kt etude..baru je gne so kene tggu result bberape mggu agi...^^


x comeykan kalo de jerawat??mnghodohkan muka..waaa^^

8 comments:

ahfat said...

kagum.hebat

Aen said...

ahfat:apekah maksud anda..masey la ek^^

♥ ieRa ♥ said...

memang merisaukan sangat...camne nak stop xtau la..jage makan pun ade jugak...adeh

Aen said...

iera: kan?sgt x best...rase cm nak tenyeh ngn kertas pasir kasi ilang...hehe^^

ecah said...

menelek muke depan tingkap.?huhuhu..

Aen said...

ecah:tingkap?kt umh perak kot..hoho^^

Syed Hilmi Syed Yahya said...

edit gune photoshop...x smpai seminit dh ilang jerawat 2,,,hehe,,,just kidding..

Aen said...

syed:hoho...tu kalo dlm picture leh ar...








ShoutMix chat widget