Tuesday, December 20, 2011

Laman Grill...


Jumaat lepas 16 Dec 2011, me and him had our dinner kat Laman Grill Sek 13 Shah Alam,
just for celebrating him after crunch time kerja!!
and belanja sikit duit from my business PB ni~~^^
Dekat pukul 8 camtu sampai kat sana and place dia sangat2 tenang sebab terserok and view cantik juga with lampu and deco yang menarik...

our table no 16...^^


my favorite drink...green tea^^ if makan berat, shushi or any western...me prefer minum green tea...
it help buang toksin after makan benda yg heavy ni..plus kasi kita x muak cepat^^


For my dinner, me choose beef rib...forgot nama full dia meh..huhu~~
sedap2 and sangat soft texture dia bila masuk dalam mulut...ngeee...pastu yang best tu potato kt left side tu..awesome ats potato tu pon ade beef jugak...myummyyy~~

my order!!

For him pulak, he choose chicken...asek2 chicken jerk...huhu~~
sangat besar protion dia...tp si dia larat habiskan with pipi kembung cam hamster!!^^

order from si dia~~

so...memang berbaloilah pergi kat Laman Grill ni...plus dekat je ngn opis kitorang^^
next leh pegi lagi....yeayyyyy~~




bukti kesedapan makan kat sana!!habis licin...huuu~~


No comments:








ShoutMix chat widget